заби, спортски чевли, спортска облека до професионална опрема
за набљудување на спортот за тенис, фудбал и голф, па дури и до саморазвиениот погоден за носене AI Chip Huangshan No.1 (MHS001) сите беа изложени, отворајќи ново поглавје за својата глобализација.
До сега, паметните часовници на Amazfit се продаваат во Северна Америка, Европа, Азија и Латинска Америка, кои влегуваат во 45 земји и региони, вклучувајќи ги САД, Канада, Германија, Италија, Шпанија, Швајцарија, Финска, Јапонија и Сингапур. Откако ја зголеми популарноста на Amazfit на странските пазари и нејзиното јавно признавање од страна на се повеќе глобални корисници, Huami сега стана глобален бренд кој им служи на клиентите насекаде во светот.
Проширувањето на странските пазари зависи не само од поексклузивни и иновативни производи, сеопфатни и квалитетни услуги, туку и од проширување на сценарија за примена и изградба на екосистеми. Huami корпорацијата посветува посебно внимание на поддршката на производите за странските корисници, фокусирајќи се на корисници во странство за да добие подобро и поиновативно искуство, кое ги задоволува растечките разновидни потреби на странските потрошувачи. Amazfit Verge, лансиран во Кина, го опреми Xiaomi AI, интелегентниот гласовен асистент , сместен на зглобовите на клиентите, кој овозможува паметната контрола на домот да стане реалност. Во своите интернационални верзии, Amazfit Verge исто така ќе го направи на располагање врвниот светски гласовен асистент во иднина. Дозволете ни да се радуваме на тоа.
Заедно со серијата акции, глобалното влијание на Корпорацијата Huami продолжува да расте, што исто така нуди повеќе можности за изгледот на производите и за нејзиниот развој на глобалниот пазар. Во иднина, корпорацијата Huami ќе продолжи да биде посветена на обезбедување еднаков пристап до услугите за спорт и здравствена заштита за повеќе луѓе, без разлика дали тоа е во градовите или во сиромашните планински области на Кина, во Југоисточна Азија или во Африка, па дури и во развиените региони во Европа и Америка. Може да се каже дека патот на глобализацијата на “Amazfit” на Huami само што започнал.